onsdag den 6. november 2013

Første barselsgaver endeligt færdige!

Så er der endelig en smule barselsgaver klar! Grundet eksamen og travlhed med praktik har de været længe undervejs.

Første sæt er en hvid djævlehue, hvor opskriften er fra det strikkehæfte jeg nævnte lige her. Samt en lille rangle efter denne DIY, som er super nem at gå til, og kan sagtens være et aftenprojekt med mindre man som mig falder i søvn med garnet i hænderne. Jeg kan se ranglen for mig i så mange forskellige farvekombinationer og udgaver. Jeg har lagt et par bjælder i for at give lidt lyd. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Vi ses snart og jeg har masser af strikke- og sy-blade med, som jeg har fået af Mette ;-)
    Mys mys
    Tina :-)

    SvarSlet
  2. Tak :D
    Det synes jeg lyder rigtigt spændende, det må vi kigge på ;)

    SvarSlet