fredag den 18. oktober 2013

Finders Keepers, Aarhus

Første weekend i oktober. En weekend jeg havde set frem til i et halvt år. Finders Keepers i Aarhus! Det var helt fantastisk. God musik, fantastiske designere, kunstnere og håndværkere og skøn stemning! Der var så utroligt mange smukke ting, at det var svært at vælge hvad der skulle med hjem og bo.  

På vej dertil. Jeg elsker Aarhus!


Oversigt over lækkerhed på Godsbanen.


Smukke plakater af I LOVE MY TYPE 


.
Min nye yndlings halskæde af TouChé, som jeg vidste med det samme at jeg ikke kunne undvære!


Disse to skønheder er også flyttet ind, og kommer snart til at hænge flot over sofaen. Plakaterne er fra Mesterwerk Designstudio, som laver mange smukke plakater.


Disse to kunne jeg simpelthen heller ikke stå for, hvorfor de også er flyttet ind i min stue. De er fra Lakor, et vildt fedt brand som "vil forbinde yderligheder og gøre Udkantsdanmark street", det er da for fedt. 


Den 1. november og 2. december holder Finders Keepers Designmarked X-mas Edition i Aarhus, også denne gang på Godsbanen. Jeg har planer om at deltage, har du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar